Zwroty i reklamacje

1. ZWROTY

Zgodnie z Ustawą o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny Klient może zwrócić towar, nie podając przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki.
Bardzo prosimy, by zwracany towar nie nosił żadnych śladów użytkowania, był kompletny i posiadał niezniszczone opakowanie producenta.
Jeżeli chcesz zrezygnować z zakupu powiadom nas o tym fakcie drogą mailową lub telefonicznie. Następnie wyślij starannie zapakowany i zabezpieczony przed uszkodzeniem towar na adres naszej siedziby. Wraz z towarem prosimy odesłać dowód zakupu (paragon lub fakturę VAT) oraz wydrukowany i wypełniony formularz zwrotu towaru lub pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy (imię, nazwisko, adres, numer zamówienia, nazwa zwracanego produktu oraz numer konta, na który ma być dokonany zwrot pieniędzy). Zwracany towar odsyłasz na swój koszt.
Jeżeli wszystkie wyżej wymienione warunki zostaną spełnione, zwrócimy należną kwotę przelewem na wskazane konto do 14 dni roboczych od otrzymania przez nas zwracanego produktu.
2. REKLAMACJE
Wszystkie produkty znajdujące się w naszej ofercie są fabrycznie nowe, objęte rękojmią i gwarancją w przypadku produktów objętych gwarancją producenta. Produkty są najwyższej jakości, posiadają wszystkie wymagane atesty i certyfikaty.
Reklamacje będą rozpatrywane w oparciu o przepisy Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmiane Kodeksu cywilnego z dnia 27 lipca 2002 r. (Dz.U. 2002 nr 141 poz. 1176 z późn. zm.). W przypadku, gdy stroną umowy sprzedaży nie jest konsument, odpowiedzialność sprzedawcy z tytułu rękojmi jest wyłączona.
Jeżeli zakupiony u nas produkt nie jest zgodny z umową i chcesz go zareklamować, powiadom nas o tym fakcie telefonicznie lub mailowo. Następnie wyślij starannie zapakowany i zabezpieczony przed uszkodzeniem towar na adres naszej siedziby. Wraz z towarem należy wysłać wydrukowany i wypełniony formularz reklamacji, który możesz pobrać tutaj. Reklamowany towar wysyłasz na swój koszt.
Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie do 14 dni od chwili otrzymania przez nas przesyłki. Zostaniesz poinformowany o rozstrzygnięciu reklamacji za pośrednictwem e-maila lub telefonicznie.
Jeżeli reklamacja zostanie pozytywnie rozpatrzona, odeślemy towar na nasz koszt.
W przypadku uznania reklamacji przysługuje Ci wymiana towaru na nowy, pełnowartościowy lub nieodpłatna naprawa, chyba że naprawa albo wymiana będą niemożliwe. Możesz również wybrać proponowane przez nas obniżenie ceny wadliwego produktu.
Reklamacji nie podlega naturalne zużywanie się towaru, uszkodzenia powstałe z winy użytkownika w wyniku obsługi niezgodnej z instrukcją lub użytkowania produktu niezgodnie z jego przeznaczeniem, wady jawne widoczne w momencie otrzymania paczki, a nie zgłoszone natychmiast po ich stwierdzeniu.
Pamiętaj również o tym, że w momencie otrzymania przesyłki należy sprawdzić jej stan. Wszystkie wysyłane przez nas przesyłki są starannie zapakowane i zabezpieczone przed uszkodzeniami, więc jeżeli zauważysz, że przesyłka jest uszkodzona, należy sporządzić protokół szkodowy podpisany przez Ciebie oraz kuriera lub listonosza. Jeżeli doręczający tłumaczy się, że nie posiada przy sobie druków, zatrzymaj go, spisz z nim protokół odręcznie na kartce, później obowiązkiem Kuriera jest pojawić się ponownie i przepisać wszystko z Tobą na właściwy protokół.
Następnie skontaktuj się z nami.

3. GWARANCJA

W ramach gwarancji możesz dochodzić usunięcia stwierdzonych usterek bądź wymiany produktu na pełnowartościowy.
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel